درخواست و پیگیری اجرا

بستن پاسیو با توری و نصب توری در حیاط خلوت با توری فرنگی گالوانیزه

بستن و نصب توری در پاسیو با روش راپل و بدون داربست قابل انجام خواهد بود که شرکت نما لوتوس با بکار گیری نیروی ماهر بستن توری در پاسیو و یا حیاط خلوت  را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد .
یکی از علت های اصلی  بستن پاسیو با توری مرغی ، جلوگیری از ورود پرندگان به داخل محوطه پاسیو می باشد که علاوه بر ایجاد سرو و صدا و مزاحمت برای ساکنین ساختمان موجب آلودگی و کثیفی محیط پاسیو نیز خواهد شد .

 به علت نشستن مداوم و انباشته شدن فضولات پرندگان ظاهر ناپسندی در محیط پاسیو  ایجاد می شود و همچنین باعث ایجاد مریضی برای ساکنین ساختمان خواهد شد که تنها راه باقی مانده شستشوی نما و یا نماشویی با واترجت می باشد تا محیط پاسیو تمیز شود و بعد از آن می توانیم با استفاده از توری اقدام به بستن حیاط خلوت نماییم.



انواع توری های مورد استفاده جهت بستن توری در پاسیو :

توری فرنگی گالوانیزه: 

توری فرنگی از جمله توری هایی محسوب می شود که با استفاده از سیم های مفتولی به یکدیگر بافته شده اند که اکثرا در بازار به صورت گالوانیزه گرم موجود می باشند و به علت ضد زنگ بودن ،مقاومت بالا در برابر عوامل جوی
، دوام بالا ، طول عمر بالا و مقرون به صرفه  بودن از لحاظ اقتصادی  به عنوان یک توری محافظ در پروژ های ساختمانی و همچنین در بست پاسیو مورد استفاده قرار می گیرد.

توری فرنگی در صنعت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای کیفیت و مقاومت بالایی در برابر باران های اسیدی و  رطوبت دارد ، توری فرنگی به لانه زنبوری و یا شش ضلعی نیز معروف می باشد .

در صنعت ساخت و ساز :

به منظور حصار کشی در محوطه های مختلف شامل ساختمان ، برجها ، فرودگا هها ، ترمینالها ، بزرگراهها و جاده ها کاربرد فراوانی دارد که علاوه بر استحکام بالا دارای ظاهری زیبا نیز می باشد .

توری فرنگی در ساختمان سازی به منظور ایجاد محافظ جهت جلوگیری از سقوط مصالح ، دور ستونها ، سیمانکاری ، استحکام دادن به دیوارهای ساختمانی ، حصارکشی محیط و باغچه  کاربرد دارد.

توری های فرنگی جهت عایق کاری سقف سوله ها در هنگام ساخت نیز استفاده می شود .

از جمله مزایای این توری ها می توان به ابعاد استاندارد ، ضد آب بودن ، چشمه های متنوع  ، مقاومت بالا و ظاهر مناسب اشاره کرد .





توری حصاری یا فنسی :

این نوع توری در قطر ها و  چشمه های مختلفی تولید می شوند که با بافته شدن مفتول های فلزی به هم ساخته می شوند در صورتی که از نوع گالوانیزه آن استفاده شود در برابر رطوبت و عوامل محیطی عمر طولانی مدتی خواهد داشت .

استفاده از توری فنسی جهت بست پاسیو به علت وزن بالا و هزینه گرون تر و همچنین نیاز به شاسی کشی و خرید آهن  نسبت به توری های فرنگی توصیه نمی شود .

کاربرد این توری بیشتر جهت حصارکشی و  فنس کشی باغات و تعیین مرز زمین های کشاورزی ،مراقبت از دامها ، حفاظت از منابع آب و دکل های برق ، زمین های ورزشی و مراکز نظامی می باشد .




برای بستن توری در پاسیو یا حیاط خلوت از چه نوع توری میتوانیم استفاده نماییم ؟

یکی از بهترین توری های مورد استفاده جهت بستن پاسیو ، توری فرنگی چشمی 4 سانت می باشد  چرا که نسبت به توری های چشمی کوچکتر بسیار مقاوم تر می باشد و از سیم های مفتولی گالوانیزه ساخته شد است و در مقابل عوامل جوی مانند باران ، تابش نور خورشید و ..... از مقاومت بالایی برخوردار می باشند ، و همچنین وزن آ ن نسبت به تورهای فنسی سبکتر می باشد و از لحاظ هزینه ای قیمت آن کمتر می باشد .

روش اجرایی بستن پاسیو با توری چگونه است ؟

بعد از متر زدن عرض دهانه پاسیو و  همچنین ارتفاع قسمتی را که قصد بستن توری را در آنجا داریم مقدار توری مورد نیاز را برآورد می زنیم سپس با توجه به عرض پاسیو توری های مورد نیاز را کنار هم قرار داده  به منظور بهتر مهار شدن توریها به اندازه ۲ سانت روی هم قرار می دهیم و با استفاده از سیم مفتول آنها را به یکدیگر  می بافیم تا هیچ گونه روزنه ای برای نفوذ و ورود پرندگان وجود نداشته باشد .

سیم مفتول مورد استفاده نیز بایستی گالوانیزه باشد تا در آینده دچار زنگ زدگی و  جدا شدن زود هنگام توریها نشود  .

بعد از بافتن توری ها بر روی هم اقدام به نصب آنها با استفاده از پیچ و رولپلاک و واشر می نماییم .
 

 قبل از بستن توری در پاسیو چه نوع کارهایی را می توانیم انجام دهیم ؟

در  نمای پاسیو که دیواره های داخلی آن از سنگ کار شده است ممکن است دچار ریزش و یا ترک شده باشند به همین منظور جهت مقاوم سازی آنها از پیچ و رولپلاک نما استفاده می کنم تا در آینده دچار سقوط سنگ نشویم .



اما در صورتی که دیواره داخلی از سیمان باشد به منظور حفظ ظاهر محیط پاسیو می توانیم اقدام  به رنگ آمیزی نما کنیم ، در این روش قبل از اجرای رنگ در صورت وجود برق سه فاز در ساختمان جهت شستشوی نما از واترجت استفاده می کنیم تا هر گونه کثیفی و پوسته را از روی نما جدا کند و بعد از آن اقدام به زدن زیر کار و  آستری و رویه می نماییم .

 
 
 
 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی


نظر شما

نظرهای شما و پاسخ های ادمین

ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی

mobile     ارتباط مستقیم