درخواست و پیگیری اجرا

نماشویی با نانو(شستشوی نما با مواد نانو)

نماشویی با نانو موجب این میشود که سطح مورد نظر خاصیت ابگریز کننده و فتوکاتالیستی پیدا کند و موجب افزایش طول عمر نماهای بیرونی و کاهش هزینه های نگهدری و نظافت میگردد.
محیط اطراف ما با خطرات مختلف از جمله الودگی هوا ،بیماری های ناشی از گردو غبار و فعالیت های صنعتی ،قارچ ها و باکتری ها ،پاتوژن ها و ویروس هایی که از طریق هوا پخش میشوند،احاطه شده است .
علاوه بر این میتوان از الودگی های دیگری مانند لکه های خاکی، کپک و لکه های سطوح خارجی ساختمان ها ،رنگ زرد سطوح دیوار های داخلی و بوی های مختلف از تنباکو ،زباله های مواد غذایی ،حیوانات،سرویس های بهداشتی و ضایعات خانگی که سلامت انسان را تهدید میکنند نام برد.
استفاده از مواد نانو جهت شستشوی نما و سایر سطوح ، امکان محافظت از سلامتی و پاکیزگی محیط زندگی را در برابر الودگی های ذکر شده فراهم می نماید.'



نماشویی با  نانو بیمارستان بانک ملی

همچنین پوشش های مواد نانو در برخي از ساختمانها كه در معرض الودگي هوا هستند و شيشه ها و يا كامپوزيت نما به سرعت كثيف ميشوند ، بهترين راه حل براي اينكه مدت طولاني تري تميز بمانند می باشد،استفاده از مواد نانو تكنولوژي ميباشد.اين نوع مواد خواص مختلفي دارد و با توجه به نوع نما و كارايي مواد،انتخاب ميشود.
به عنوان مثال يكي از كاربردهاي نماشویی با مواد نانو جهت ،ابگريز كردن و یا ضد اب کردن سنگ نما و يا اجر نما،شيشه هاي نما ميباشد.
برخي ديگر خواص تميز كننده نما دارد و در مواردي كه نما بسيار كثيف و قديمي است بهتر از اين نوع نانو استفاده شود.
امروزه مواد نانو كمك بسياري در نظافت نماها با متريالهاي مختلف دارد.




از مواد نانو میتوان در شرایط مختلفی از جمله :

کاهش الودگی های خانگی .
جلوگیری از سرایت بیماری :این پوشش های نانو با تخریب باکتری ها و ویروس های موجود در هوای بیمارستان ها و مراکز درمانی باعث جلوگیری  از انتشار بیماری و عفونت میگردند .
از دیگر خصوصیات مواد نانو و یا نانو تکنولوژی ،کاهش الودگی های زیست محیطی میباشد که باعث تجزیه الاینده های مضر در هوا میگردد.
الاینده های هوا یک  موضوع بسیار مهم در زندگی مدرن میباشند که با کمک پوشش های نانو قابل حذف خواهند بود.


 

خدمات مرتبط:

نماشويي با نانو-شستشوي نما با نانو-نانو چيست-نظافت شيشه ها با نانو-نماشويي توسط نانو-شستشوي نماي قديمي-نماشويي نماي كهنه- پیچ و رولپلاک نما
 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی


نظر شما

نظرهای شما و پاسخ های ادمین

ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی

mobile     ارتباط مستقیم