درخواست و پیگیری اجرا

شستشوی نمای کامپوزیت (نماشویی کامپوزیت)

شستشوی نمای کامپوزیت مستلزم استفاده از نیروی متخصص با مهارت کافی  کار در ارتفاع می باشد چرا که در هنگام نماشویی نبایستی از مواد و یا  وسایلی استفاده کرد که روی سطح کامپوزیت  خط و خشی  و یا رنگ پریدگی ایجاد نماید.
همچنین استفاده از مواد مخصوص و دستگاه واترجت  جهت شستشوی هر چه بهتر کامپوزیت و برداشت جرم سطحی آن الزامی است.
نمای کامپوزیت در اثر مجاورت طولانی مدت  با نور خورشید  به خصوص در ساختمانهایی که در خیابانها و میادین اصلی شهر هستن  دچار رنگ پریدگی می شود که نیازمند نگهداری و نظافت مداوم برای  حداقل هر ۶ ماه یکبار می باشند .



 در صورت عدم شستشوی نمای کامپوزیت در طولانی مدت ،جرم و رسوب ناشی از آلودگی و گرد و غبار و همچنین خط و خش های ناشی از برف و تگرگ پیدا کرده که با شستشو با واترجت هم نمی رود که اصطلاحا می گویند جرم به خورد کامپوزیت رفته است ، و دیگر قابل برگشت نخواهد بود و تنها راه آن رنگ آمیزی کامپوزیت می باشد.
لزوم و حفظ ضرورت پاکیزگی نمای ساختمان ها و مراکز تجاری ،اداری ،صنعتی،تفریحی و گردشگری ،هتلها و بیمارستان ها با توجه به اهمیت در جذب مسافران و مردم موجب این می شود که صاحبان این ساختمانها و مراکز دولتی به امر شستشوی نما  و پاکیزگی نمای ساختمانشان با اهمیت و دقت بیشتری بپردازند .



نماشویی کامپوزیت  مرکز خرید اندیشه

علاوه بر اهمیت پاکیزگی نما،با شستشوی مداوم نما توسط دستگاه واترجت با فشار آب 200 بار از آسیب های به وجود آمده توسط عوامل مخرب نظیر افتها ،گردو غبار،چربیها ،فضولات پرندگان که دارای خاصیت اسیدی می باشد به مرور زمان نما را از بین می برد ،آگهی های تبلیغاتی ،رویش گیاهان جلوگیری به عمل می آورد.
نماشویی و نظافت نما با توجه به جنس نما با روشهای مختلف صورت می گیرد.
به عنوان مثال نمای کامپوزیت با نمای سنگی از نظر نوع نماشویی کمی متفاوت می باشد، خصوصا نمای شیشه ای که به صورت دستی و توسط ابر و تی نظافت می شود.



 
 

Facade cleaning, working with ropes, without the need for scaffolding
Cleaning of facade
and pay more attention
In addition to the importance of cleanliness facade, with washing posing by the water jet with water pressure 200 times the damage caused by destructive factors such as insects, dust, fats, bird droppings, which contain acidity is time view of the calls, ads, be avoided to prevent plant growth.
 

خدمات مرتبط:

پیچ و رولپلاک نما،نورپردازی نما،اب بندی نمای شیشه ای،نماشویی،شستشوی نمای شیشه ای با ابر و طی،شستشوی نما با واترجت،شستشوی نمای کامپوزیت،شستشوی نما با واترجت سند بلاست،مقاوم سازی سنگ نما،شستشوی نما تا ۲۰ طبقه ،رنگ امیزی نما،نماشویی،بستن درز انقطاع بین دو ساختمان،آب بندی و رزین جهت براق کردن نمای اجری،شستشوی نما با نانو ،رنگ آمیزی فریم پنجره،آب بندی و رزین جهت براق کردن نمای اجری،شستشوی نمای ساختمان با آب گرم و سرد،شستشوی نما با ابرو طی،پوشاندن پاسیو با توری،آب بندی و رزین اپوکسی در نماهای سنگی و چوب نما و رنگ آمیزی نما و کلیه خدمات کار در ارتفاع بدون داربست
 
 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی


نظر شما

نظرهای شما و پاسخ های ادمین

ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی

mobile     ارتباط مستقیم